For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svarene på de vanligste spørsmålene om stilkonseptene våre. Hvis du har ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice eller en interiørdesignkoordinator.

Hvis jeg ikke finner noe jeg liker, kan jeg velge å ikke kjøpe interiørdesign fra?

Når du kjøper et Bonava-hjem, er all innredningen inkludert i Base-stilen. Dette er det som gjør det mulig for oss å tilby våre kunder en forenklet utvalgsprosess, samt et interiørdesign som appellerer til så mange kunder som mulig. Ved å tilby faste pakker kan vi også presentere tilbudet vårt med faste priser veldig tidlig i prosessen, noe vi vet er en stor fordel for våre kunder. Vi tilbyr fem stiler på kjøkkenet, tre stiler på badet og mange valgfrie pakker, så vi håper du finner noe du liker.

Jeg vil gjerne se på materialet og produktene, er det mulig?

Selvfølgelig! Vi anbefaler faktisk at du gjør det før du velger interiøret. Du er alltid velkommen til våre showrooms, og vi vil også invitere deg til en presentasjon av stilkonseptene og pakkene våre når vi nærmer oss sluttdatoen for stilvalg.

Kan jeg blande produkter mellom de forskjellige stilene eller kjøpe et enkelt produkt separat?

Dessverre ikke. Våre faste pakker lar oss presentere stilkonseptene våre med faste priser tidlig i prosessen, noe som ellers ville være umulig. Derfor er det ikke mulig å blande produkter mellom stiler. Du kan alltid velge fritt mellom de forskjellige stilkonseptene.

Hvordan betaler jeg for oppgraderingsproduktene mine?

Du vil motta en faktura fra Bonava 30 dager før du flytter inn. Det totale beløpet må betales innen belegget.

Hva skjer hvis jeg angrer på valget mitt?

Registreringen din er bindende og kan ikke endres når sluttdatoen for stilvalg har gått. Tenk derfor på utvalget ditt, og ikke nøl med å be om hjelp fra en av våre interiørdesignkoordinatorer, som kan veilede deg til det som passer best for din smak og livsstil.

Hva skjer hvis et av produktene mine går i stykker etter at jeg har flyttet inn?

Hvis noe skulle skje: alle stiler og valgfrie pakker bestilt gjennom Bonava kommer med garanti. Hvis du har en klage eller ønsker å stille spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte Bonava kundeservice.