For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svarene på de vanligste spørsmålene om stilkonseptene våre. Dersom du har ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice eller en tilvalgskonsulent.

Hvis jeg ikke finner noe jeg liker, kan jeg velge å ikke kjøpe interiørdesign fra Bonava?

Når du kjøper et Bonava-hjem er all innredningen inkludert i Basis-stilen. Dette er det som gjør det mulig for oss å tilby våre kunder en forenklet tilvalgsprosess, samt interiørdesign som appellerer til så mange kunder som mulig. Ved å tilby faste pakker kan vi også presentere tilbudet vårt med faste priser veldig tidlig i prosessen, noe vi vet er en stor fordel for deg som kunde. Vi tilbyr fem stilkonsepter til kjøkken, tre til bad og flere valgfrie oppgraderingspakker, så vi håper du finner noe du liker. Forespørsler om endringer vil ha en oppstartskostnad på kr 5 000,-. Dersom det er behov for bistand fra rådgiver vil dette komme som tillegg basert på timebruk.

Jeg vil gjerne se på materialene og produktene, er det mulig?

Selvfølgelig! Vi anbefaler faktisk at du gjør det før du velger stilkonsept. Du er alltid velkommen til vårt showroom.

Kan jeg blande produkter mellom de forskjellige stilene eller kjøpe et enkelt produkt separat?

Dessverre ikke. Våre faste pakker gjør at vi kan tilby de ulike stilkonseptene våre med faste priser tidlig i prosessen, noe som ellers ikke ville være mulig. Derfor er det ikke mulig å blande produkter mellom stiler.

Hvordan betaler jeg for tilvalgene mine?

Tilvalgene dine vil bli lagt sammen med oppgjøret for din bolig og skal betales før innflytting.

Hva skjer hvis jeg angrer på valget mitt?

Bestillingen din er bindende og kan ikke endres når sluttdatoen for tilvalg har passert. Tenk derfor nøye gjennom valget ditt før du bestemmer deg, og ikke nøl med å be om hjelp fra en av våre tilvalgskonsulent som kan hjelpe deg å finne det stilkonseptet som passer best for din smak og livsstil.

Hva skjer hvis et av produktene mine går i stykker etter at jeg har flyttet inn?

Dersom noe skulle skje; alle stilkonsepter og oppgraderingspakker bestilt gjennom Bonava kommer med garanti. Hvis du har en klage eller ønsker å stille spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte Bonava kundeservice.