For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på de vanligste spørsmålene om stilkonseptene våre. Dersom du har ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice eller en tilvalgskonsulent.

Jeg vil gjerne se på materialene og produktene, er det mulig?

Selvfølgelig! Vi anbefaler at du gjør det før du velger stilkonsept. Du vil få en invitasjon til en gjennomgang av oss.

Kan jeg blande produkter mellom de forskjellige stilene eller kjøpe et enkelt produkt separat?

Dessverre ikke. Våre faste pakker gjør at vi kan tilby de ulike stilkonseptene våre med faste priser tidlig i prosessen, noe som ellers ikke ville være mulig. Derfor er det ikke mulig å blande produkter mellom stiler.

Hvis jeg ikke finner noe jeg liker, kan jeg velge å ikke kjøpe interiørdesign fra Bonava?

Når du kjøper et Bonava-hjem er all innredningen inkludert i Basis-stilen. Dette er det som gjør det mulig for oss å tilby våre kunder en forenklet tilvalgsprosess, samt interiørdesign som appellerer til så mange kunder som mulig. Ved å tilby faste pakker kan vi også presentere tilbudet vårt med faste priser veldig tidlig i prosessen, noe vi vet er en stor fordel for deg som kunde. Vi tilbyr flere forskjellige stilkonsepter til kjøkken, tre til bad og flere valgfrie oppgraderingspakker, så vi håper du finner noe du liker.

Ved forespørsler om endringer vil det i de fleste tilfeller tilkomme et endringsgebyr på kr. 5000. Du vil få informasjon om endringsgebyret tilkommer på din endringsforespørsel når du er i kontakt med tilvalgskonsulent, da gebyret avhenger på omfanget av forespørselen. Endringsgebyret vil bli fakturert uavhengig av om endringsforespørselen blir gjennomført eller ikke. Endringer som krever revisjon av tegninger og/eller behov for bistand fra andre rådgivere, vil ha en timesbasert kostnad i tillegg til endringsgebyret.

Hvordan betaler jeg for tilvalgene mine?

Tilvalgene dine vil bli lagt sammen med oppgjøret for din bolig og skal betales før innflytting.

Hva skjer hvis jeg angrer på valget mitt?

Bestillingen din er bindende og kan ikke endres når sluttdatoen for tilvalg har passert. Tenk derfor nøye gjennom valget ditt før du bestemmer deg, og ikke nøl med å be om hjelp fra en av våre tilvalgskonsulenter som kan hjelpe deg å finne det stilkonseptet som passer best for din smak og livsstil.

Hva skjer hvis et av produktene mine går i stykker etter at jeg har flyttet inn?

Dersom noe skulle skje; alle stilkonsepter og oppgraderingspakker bestilt gjennom Bonava kommer med garanti. Hvis du har en klage eller ønsker å stille spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte Bonava kundeservice.