For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser
bonava nybygg nybygget hjem

Garanti og kundeservice

Etter at du har overtatt det nye hjemmet ditt står vi fortsatt parate dersom du trenger hjelp. Kvalitet og service står sterkt hos oss, og du er alltid velkommen til å ta kontakt.

Drifts- og vedlikeholdsmappe

Når du overtar ditt nye hjem har vi samlet en mappe med nyttig informasjon til deg. Den inneholder gode råd om vedlikehold, betjeningsveiledning til de tekniske installasjonene i boligen din, samt utførlige kontaktlister med leverandører, byggeansvarlige og forsyningsselskaper. Den er god å ha for hånden hvis det, mot formodning, skulle oppstå problemer.

Styre i sameie

Før overtakelsen av det nye nabolaget blir det valgt et styre for sameiet inkludert en styreleder. Styret skal ivareta sameiets interesser rundt daglig drift og vedlikehold av fellesarealer, fellesforsyning og utvendige overflatematerialer.

Vi følger opp etter at du har flyttet inn

Vi er fortsatt med deg etter at du har flyttet inn og innredet ditt nye hjem. Et år etter ferdigstillelse kontakter vi deg for å sikre at alt er som det skal være.

På den måten garanterer vi for kvaliteten på din bolig – også etter at du har overtatt ditt nye hjem. Bonava har et femårig ansvar for skjulte feil og mangler, og dersom du skulle finne feil eller mangler i løpet av denne perioden, kan disse enkelt meldes inn via MittBonava. Det vil dermed bli lagt en umiddelbar plan for utbedring av disse.