For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Garanti og kundeservice

bonava norge nybygg

Hjelpen er like i nærheten

Selv om du har fått nøklene, mister vi ikke interessen for deg. Tvert i mot. Kvalitet og service er essensielt for oss, og du er alltid velkommen til å ta kontakt.

Drifts- og vedlikeholdsmappe

Når du overtar ditt nye hjem, har vi samlet en mappe (trykt eller elektronisk) med nyttig informasjon til deg. Det handler om gode råd til vedlikehold, betjeningsveiledning til de tekniske installasjoner og utførlige kontaktlister med leverandører, byggeansvarlige og forsyningsselskaper. Den er god å ha for hånden hvis det – mot formodning – skulle oppstå problemer.

Eiendomsadministrator

Før overleveringen av byggeriet blir det valgt en eiendomsadministrator og/eller en formann for enten sameie eller grunneierforeningen. De skal ivareta foreningens interesser i forbindelse med den daglige drift og vedlikehold av de arealer som ligger utenfor ditt hjem. Det handler om fellesarealer, fellesforsyning og utvendige overflatematerialer. Er ditt nye hjem myndighetsmessig et rekkehus, er du selv ansvarlig for det utvendige vedlikehold.

Vi følger opp etter at du er flyttet inn

Etter at du er flyttet inn og har innredet ditt nye hjem, så forlater vi deg ikke. Vi kontakter deg en gang til for å sikre at alt er som det skal være. Det gjør vi et år etter ferdigstillelsen.

På den måten garanterer vi for kvaliteten av din bolig – også når du har overtatt ditt nye hjem. Bonava har forøvrig et 5 årig ansvar for skjulte feil og mangler.