For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Kundeservice

Vi er her for å hjelpe deg med eventuelle problemer/reklamasjoner eller spørsmål du måtte ha. Her kan du se hvordan du kan nå oss.

Mitt Bonava

Dine personlige sider er åpne 24 timer i døgnet. Her kan du finne mer informasjon om boligen din samt rapportere eventuelle reklamasjoner, følge saksbehandlingen og se dine tidligere reklamasjoner. Alt du trenger å gjøre er å logge inn med e-post eller opprette ny konto her: Mitt Bonava >>

Din Hjem-mappe

Før du kontakter oss, kan det være lurt å ta en titt i Hjem-mappen din på Mitt Bonava. Den vil guide deg gjennom vedlikehold av varme og ventilasjon, samt svare på andre lignende spørsmål.

Vær oppmerksom på at vi ikke har noen nødtelefontjenester. Nødsaker behandles av vedlikeholdsselskap.

E-post

Dersom du har spørsmål du ikke kan få svar på inne i Mitt Bonava, kan du sende oss en mail på service@bonava.no. Vi har for tiden lengre responstid enn vanlig, og setter stor pris på din tålmodighet.