For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Kundeservice

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Vi er her for å hjelpe deg med eventuelle problemer/reklamasjoner eller spørsmål du matte ha, og slik kan du nå oss:

Min Bonava:

Dine personlige sider, åpen 24 timer i døgnet. Her kan du rapportere dine reklamasjoner, følge reklamasjonenes fremgang på nettet, se dine tidligere reklamasjoner og finne mer informasjon om hjemmet ditt. Alt du trenger å gjøre er å logge inn med e-postadressen din eller opprette konto her: https://bonava.no/mypageslogin?register=register

Telefon:

Ønsker du å snakke direkte med en av våre kundeservice eksperter?

Vi har åpent mellom klokken 09.00-16.00 – mandag til fredag. Nummeret vårt er +47 5594 0606

E-post:

Hvis du har spørsmål etter kontortid, kan du sende oss en e-post på service@bonava.no

Hjemmemappe:

Før du kontakter oss, kan det være lurt å ta en titt i Hjem-mappen. Den vil guide deg gjennom vedlikehold av varme og ventilasjon, samt svare på spørsmål.

Vær oppmerksom på at vi ikke har noen ringe-tjenester. Nødsaker behandles av vedlikeholdsselskap.