For den beste opplevelsen anbefaler vi at du bruker en annen nettleser

Kundeservice

Bonavas kundeservice er her for å hjelpe deg med eventuelle problemer/reklamasjoner eller spørsmål du måtte ha til din bolig

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Vi er her for å hjelpe deg med eventuelle problemer/reklamasjoner eller spørsmål du måtte ha, og slik kan du nå oss:

Mitt Bonava

Dine personlige sider er åpne 24 timer i døgnet. Her kan du finne mer informasjon om boligen din samt rapportere eventuelle reklamasjoner, følge saksbehandlingen og se dine tidligere reklamasjoner. Alt du trenger å gjøre er å logge inn med e-post eller opprette ny konto her: https://bonava.no/mypageslogin?register=register

Telefon

Ønsker du å snakke direkte med en av våre kundeservice medarbeidere?

Vi har åpent mellom klokken 09.00-16.00 – mandag til fredag på telefonnummer +47 55 94 06 06

E-post

Hvis du har spørsmål etter kontortid, kan du gjerne sende oss en e-post på service@bonava.no

Din Hjem-mappe

Før du kontakter oss, kan det være lurt å ta en titt i Hjem-mappen din. Den vil guide deg gjennom vedlikehold av varme og ventilasjon, samt svare på andre lignende spørsmål.

Vær oppmerksom på at vi ikke har noen nødtelefon tjenester. Nødsaker behandles av vedlikeholdsselskap.